Komu věřit?

Malý človíček, který se narodí a roste v harmonickém prostředí dobře finančně zajištěné rodiny, věří zejména své chůvě, vychovatelce a svým rodičům. S přibývajícími léty, se vzrůstající praktickou zkušeností, že svět kolem nás je zejména nepoctivost, šalba a klam, podvod a neupřímnost, přestává stále dospělejší člověk věřit stále většímu množství in formací. Pokud tedy není postižen nedostatkem přirozeného intelektu a sociální vnímavosti.

Málo jistot

V této době, v tomto světě, lze potom věřit opravdu snad jen letákům hypermarketů, kde, podle renomovaných agentur pro výzkum trhu, relevantnost a pravdivost informací činí neuvěřitelných 97%! Ano, to je dnes jeden z mála ostrůvků pozitivní deviace! Bohužel. A mělo by být hlavním úkolem naší mladé demokracie, tento deficit rychle odstranit.


Jak bude reklama vypadat?
-
Kup si reklamu pod tímto článkem jen za 50 Kč
Zobrazit formulář pro nákup
You may also like...